روایتی عجیب و جالب از مجروحیت دست امام خامنه‌ای برای دنبال کنندگان نشانه‌های ظهور

پرسش
روایتی عجیب و جالب از مجروحیت دست امام خامنه‌ای برای دنبال کنندگان نشانه‌های ظهور؛
در اوایل رهبری آیت‌‌الله خامنه‌ای، شهید سید عباس موسوی (دبیرکل سابق حزب الله لبنان) برای دیدار با رهبری و عرض تسلیت به پسر امام، مرحوم حجت‌الاسلام احمدآقا خمینی، به ایران می‌آید و با سید احمد آقا ملاقات می‌کند و به ایشان تسلیت می‌گوید.
شهید موسوی در این دیدار می‌گوید: «یک روایت هست که مضمونش این است که پیغمبر اسلام(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) به علی(علیه‌السلام) می‌فرمایند که: «در آخرالزمان یکی از فرزندان من که هم‌نام پیامبر بنی‌اسرائیل است به حق قیام می‌کند و ظالم را از کشورش بیرون می‌کند و حکومت تشکیل می‌دهد و بعد از او فرزند دیگر من از اهل خراسان که هم‌نام علی است صاحب حکومت می‌شود و در دست راستش خللی وارد می‌شود و پرچم را به صاحب امر می‌دهد».
تا سید عباس این روایت را به سید احمد آقا گفت، سید احمد آقا جواب داد: «حالا شما این را گفتید من هم یک چیز به شما بگویم: وقتی روز ششم تیر، آقای خامنه‌ای ترور شد به من گفتند که: این خبر را به امام بدهید؛ من ترسیدم که خبر را بگویم برای قلب امام مشکلی پیش بیاید لذا نگفتم. باز بعد از مدتی با ترس رفتم خدمت امام. تا امام مرا دید فرمود: فکر می‌کنید که من خبر ندارم چه اتفاقی افتاده است؟
بعد امام به من فرمود: «دست راست آقای خامنه‌ای چی شد؟» من هم گفتم: که دست راست ایشان دیگر کار نمی‌کند و عصب دست‌شان از کار افتاده است».
حاج احمد آقا افزود: «پس از این‌که این حرف را زدم ناگهان دیدم امام رو به قبله ایستاد و سه بار فرمود: الحمدلله. من تعجب کردم که چرا امام این را گفتند اما اظهار ناراحتی نکردند و چیزی نگفتند. من این ماجرا را نمی‌دانستم تا موقعی که حدیثی که شما(شهید موسوی) گفتید، خواندم و فهمیدم که منظور امام چه بود.
اين حديثی كه بيان شد آيا صحيح است؟

💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠

✅پاسخ
ریشه‌ی تاریخی دارد.