هلاکت اقوام منحط سنت الهی است ؟

پرسش
یک مطلب سنگین این‌جا هست که نیاز به توجه خاص دارد؛
اقوامی در قرآن به عنوان نمونه‌ی انسان‌هایی که مشمول عذاب هلاکت و حذف از روی زمین شدند، معرفی شده‌اند. و این به صورت یک سنت الهی بیان شده‌است. به عنوان نمونه قوم لوط. آیا وضعیت قوم لوط از بشر امروزی بدتر بوده؟ چند روز پیش آلمان به عنوان بیست و سومین کشور ازدواج هم‌جنس را قانونی کرد. گردانندگان جهان این مفاسد را لَه زور و فشار در دنیا گسترش می‌دهند. خلاصه عرضم اینست که بشر امروزی از نظر انحطاط، بدتر از اقوامی است که طبق سنت الهی هلاک شدند.
یک مرحله پاک‌سازی کلی هم در عصر حضرت نوح داریم. این مقدمه را عرض کردم تا برسیم به این‌جا؛ روایاتی داریم که بیان می‌کند دو سوم جمعیت زمین قبل از ظهور از بین می‌رود. یک‌سوم در جنگ و یک سوم با بیماری کشنده‌ی فراگیر. راوی عرض می‌کند: آقا پس کی باقی می‌ماند؟ حضرت تبسمی می‌کند و جواب می‌دهد: شما از بازماندگان هستید.
چیزی شبیه طوفان نوح قبل از ظهور داریم.
جالبست بدانید که طبق تعلیمات تلمود و برنامه صهیونیست‌ها هم، دو‌سوم باید از بین بروند. طبق یک رمزگشایی از کلمه‌ی آرماگدون سال 2022 جنگ هسته‌ای شروع می‌شود. بقیه‌ی وقایع آن رمزگشایی هم تا حالا اتفاق افتاده‌است. چون خودشان اجرا‌کننده هستند. طبق روایات هم بر سر فتنه‌ی شام شرق و غرب درگیر می‌شوند و الآن هم تنش‌های روسیه و آمریکا را می‌بینیم

پاسخ
این‌ها فی‌الجمله از سنخ وعید است و خلف وعید برای خدای تبارک و تعالی بالجمله کمال است.

پرسش
هلاکت اقوام منحط سنت الهی است و لن تجد لسنة الله تبدیلا.

پاسخ
این فرمایش شما چه ربطی به عرض بنده دارد؟!
هلاکت اقوام سرکش قطعی و بهترین دلیل، سابقه نداشتن طولانی ایشان است. این وعیدها را دادند که نشود نه این‌که بشود! آن‌چه از جهنم گفته‌اند برای نرفتن است. هلاکت اقوام برای”نشدن” است. آن‌چنان که وعده‌ها هم برای”شدن” است نه گفتن و شنیدن و احیانا حسرت‌خوردن. طبق فرمایش شما احتمالا تحقق حکومت حقّه‌ی جهانی، قبل از ظهور ممکن نیست که در این صورت بوی یأس و ناامیدی همه‌ی جهان را پرخواهدکرد.
این خلاف میل بشر و خلاف همه‌ی دین است.
فریاد همه‌ی دین، برپایی حکومت دینی است وگرنه این همه تشویق و تحریص گتره خواهد بود. سنت الهی غلبه‌ی حق است به دست بشر و امید به این هدف مقدس.